+36-20-29-29-29-9 (Éjjel-nappal hívható ügyeleti szám HIBABEJELENTÉSRE!) info@comfort-lift.hu

Távfelügyelet

A felvonó nem üzemelhet folyamatosan rendelkezésre álló üzemügyeletes, illetve mentésre kioktatott személy nélkül, így erre minden üzemeltetőnek megfelelő megoldást kell találnia.

Ilyen megoldás lehet a távfelügyelet, amivel jellemzően ilyen szolgáltatást vállaló felvonós, illetve erre is szakosodott egyéb (Magyarországon jellemzően biztonságtechnikai) céget bíznak meg.

A megoldás lényege, hogy a segítségre szoruló személy a szokásos módon a vészjelző segítségével jelez, a vészhívás pedig egy diszpécserközpontba fut be és automatikus hangkapcsolat jön létre az utas és az ügyeletet ellátó között. Az ügyeletes tájékozódik a problémáról, megnyugtatja az utast, esetleg egyszerű utasításokat ad (pl. próbáljon egy másik szintre parancsot adni), valamint tájékoztatást a kiérkezés várható idejéről.

A rendszerek sajátja, hogy a hívást – ha az utas szükségét érzi – újra megismételheti akár többször is, és azt az üzemügyeletes is kezdeményezheti. A kapcsolat létrejöhet normál vezetékes telefonvonalon, de a leggyakrabban vezeték nélküli GSM rendszereket telepítenek.

Talán nem is gondolná, de az üzemügyeletesi feladat az egyik legfontosabb feladat a liftjével kapcsolatban. Gondolja el, ha Ön ragad be a fülkébe, és nem érkezik időben a segítség… A szolgáltatást mindenképpen felvonós szakcégtől érdemes megrendelni, mert bár a biztonságtechnikai cégek sokszor adnak olcsóbb ajánlatot, de egy-egy mentés során olyan károkat okozhatnak, aminek a javítása sokszorosába kerül annak, mint amennyit megspórolhat azzal, hogy megfelelő szakembert választ.

Válaszon minket, kérje ajánlatunkat!

NON-STOP HIBABEJELENTÉS: +36 20 2929 299
info@comfort-lift.hu I +36-1-263-0944 I 1191 Budapest, Vak Bottyán u. 14.
Nyitvatartás: munkanapokon (hétfő-péntek): 8-15h között